Najczęściej zadawane pytania – FAQ

W tej części znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Bez obaw, nasi pracownicy wniosą oraz zamontują sprzęt – za darmo!

Łóżko jest w częściach, więc przejdzie przez praktycznie każde drzwi. Po złożeniu zajmuje 215 cm x 100 cm. Do montażu łóżka minimalna długość pomieszczenia powinna wynosić 240 cm

W momencie wypożyczenia, należność za pierwszy okres rozliczeniowy regulowany jest gotówką u pracownika. W przypadku przedłużenia umowy płatność odbywa się w formie przelewu na numer konta podany w umowie.

Paragon wystawiamy za każdym razem gdy dokonywana jest płatność. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Tak, łóżko jest sterowane za pomocą pilota, który umożliwia regulację wysokości całego łóżka, zagłówka oraz podnóżka.

W przypadku uszkodzeń wynikających z prawidłowego użytkowania sprzętu i naturalnego zużycia Klient nie odpowiada za drobne usterki, a nasza firma zapewnia darmowy serwis w domu Klienta.

Umowa sporządzona jest na czas nieokreślony. Klient sam decyduje kiedy chce oddać sprzęt. Wystarczy zadzwonić i umówić się na odbiór.

Dołączany do naszych łóżek materac piankowy jest darmowy. Do każdego materaca dokładamy medyczny, nieprzemakalny pokrowiec.

Chęć wyniesienia starego łóżka bądź przemeblowania pokoju w celu zrobienia miejsca na sprzęt należy uprzednio ustalić drogą telefoniczną. Niestety nie posiadamy we wszystkich siedzibach dwóch pracowników do dyspozycji, którzy mogliby odpłatnie pomóc przemeblować pokój w celu przyjęcia naszego łóżka. Ceny ustalane są indywidualnie, poza wynajmem jako dodatkowa usługa.

Tak, w przypadku zakończenia danego okresu rozliczeniowego (1,3,6 miesięcy), to Klient decyduje czy przedłużenie ma nastąpić i jeżeli tak, to na jak długo.

Według zapisów w umowie, najemca nie może na własną rękę zmieniać lokalizacji wypożyczonego sprzętu, gdyż w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń ponosi on pełną odpowiedzialność za ich usunięcie.

Zarówno przeniesienie łóżka z pokoju do innego pokoju w tym samym budynku jak i przetransportowanie wypożyczonego łóżka w inną lokalizację jest usługą dodatkową, poza umową najmu. Taką chęć trzeba zgłosić co najmniej z 5 dniowym wyprzedzenie. Usługa ta jest wyceniana indywidualnie, między innymi w zależności od lokalizacji, piętra lokalu, czasu pracy potrzebnego na przeniesienie łóżka oraz odległości do transportu w miejsce docelowe.

Wszystkie parametry dotyczące wymiarów łóżka znajdują się w zakładce produkty. Jeżeli najemca przed wynajmem mam obawy, że łóżko może okazać się zbyt wysokie aby można było bez problemu na nim usiąść, to możemy zaoferować opcję odkręcenia kółek w łóżku. Wiąże się to z jednorazową opłatą 50 zł, gdyż jest to usługa dodatkowa nie objęta umową. Taką prośbę demontażu należy zgłosić z wyprzedzeniem, gdyż musimy zarezerwować więcej czasu na zlecenie przy dostawie.

Jeżeli chęć odkręcenia kółek będzie zgłoszona dopiero przy montażu, a nie z wyprzedzeniem, to będziemy musieli wyznaczyć dodatkowy termin na tą usługę. Ponowny przyjazd będzie również dodatkowo płatny, 50 zł na terenie miasta, w którym jest magazyn lub opłata kilometrowa 2 zł za km, ale nie mniejsza niż 50 zł.

Chęć rezygnacji z dostawy trzeba zgłosić najpóźniej rano w dniu dostawy, tak żeby pracownik nie zdążył wyjechać na zlecenie. Możemy wtedy zaproponować następny wolny termin na dostawę jeżeli przesuwa się ona w czasie. Jeżeli pracownik dowiaduje się o rezygnacji na miejscu dostawy, to najemca ponosi koszt nieuzasadnionego przyjazdu za nierealizowanie zlecenie. Pobierana jest opłata kilometrowa za dojazd jeżeli zlecenie, jest poza miastem, w którym mamy magazyn lub 50 zł jeżeli to jest na terenie miasta.